WHEN I HAD NO ONE TO CALL, ALL THE WORLD HAD SHUT ME DOWN, I SHOWED UP AT YOUR DOOR SO BLUE, THANK GOD I HAD A FRIEND LIKE YOU

2010-07-07 @ 17:22:47

Har jourat inatt, sovit som en kratta och
känner mig ganska mör just nu. Skyndade mig
hem så fort jag gjort kväll kl 13 och la mig i solen.
Har käkat grillad kyckling och kände mig som ett
desperat djur när jag högg in, sen kom jag på att
den här kycklingen har haft familj, känslor och levt.
Då började jag må dåligt och slängde resten...

Ska bränna en film nu, Linnéa kommer hit ikväll och
vi ska mysa och bara chilla. Har inte såååå mycket
att skriva känner jag. Så, fridens!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback