HERE I GO AGAIN

2010-03-14 @ 22:18:05

Skönt när man får den här kämparglöden
tillbaka, vart tusan har den varit så länge nu?
Och hur 17 hittade den tillbaka till rätt plats?
Nu ska jag kämpa hela vägen fram till sommar.
Jag ska tänka mer och göra mindre, jag ska bli
klok och ordentlig. Undrar hur många gånger
jag har sagt så här, det är upp till bevis nu.
För det är sista gången på länge jag ska försöka
att inte misslyckas med något. NU JÄKLAR!

Material: min vänner och skallen
Mål: toppbetyg, körkort, fit for fight
Undantag: fredagar

CARPE DIEM!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

har man viljan så går allt lite lättare:)

2010-03-14 @ 22:53:59
URL: http://elinviola.blogg.se/

Postat av: mamma

Du e bra skön du!!! kör hårt snuppan mamma står bakom dej

2010-03-17 @ 10:48:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback