rude boy

2010-03-10 @ 16:20:50

Nu har jag städat hela lägenheten,
var meningen att jag skulle plugga men
när jag vaknade runt 9 imorse så ville
jag bara ligga kvar och titta på webtv och
där låg jag till klockan 12. SKÖNT VARE

Ska snart gå och handla men det kändes
så himla tråkigt. Ska nämligen baka sen,
jobbigt när det oftast blir så kladdigt när
jag gör det så jag skulle faktiskt ha städat
efteråt. Ska åka ut till Valla senare och titta
på TV och bjuda på fika. Trevligt blire

Hittade en jättefin ring nu när jag städade
inne på toaletten, nästan så man vill behålla
den och hade jag varit en bov så hade jag gjort
det men nu är jag ju ingen så jag ska lämna
tillbaka den till ägaren. hi hi hi gör itna' :)
HO HO VEMS RING ÄR DET? Återfås på mån-ons

Nej en spark i arslet och en dusch sen går jag på affärn

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback