varför är nätter långa

2010-03-14 @ 18:36:55

Det är otroligt skönt att vara tillbaks hemma
i stan. Vi var på dollar i svensta och jag hittade
lite plock till lägenheten fast nu när jag tittar
så ser jag inte vad jag har köp riktigt. Vi käkade
thaimat till lunch/middag också, underbart smaskigt
och fruktansvärt starkt. Efter många om och men
så är jag alltså hemma. Har skrubbat ur ugnen efter
mitt sölbakande härom dagen, städat köket och lagt
ut min nya matta!

Nu ska jag göra mig i ordning för att gå ner till
badhusparken med mina kära vänner, ska titta
på fyrverkerier, avslutning för vinterfestivalen som
jag helt och hållet har missat också trots att jag
nästa bor i centrum, jag är helt otrolig!

Slänger kanske upp några bilder från min ovansjöweekend
när orken börjar ge medlut
pöus

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback