BREATHE LIKE YOU WANT TO LIVE

2010-05-26 @ 23:18:57

Ännu en gång är jag en outsider,
dock med all rätt. Jag är inte ute ikväll
trots att jag tar studenten om snart bara
en vecka. Men jag ska vara såå jäkla
fräsch imorgon. Längtar så mycket att
jag har sömnproblem. Det är mycket
på gång nu, mösspåtagningsbal, utgång
hela helgen, hela nästa vecka, studenten
och inte minst turkiet. Allt ska göras inom
två veckor och jag går i taket snart!
I LOVE IT!!

Måste ta några lugnande och krypa ner i
sängen. Titta på sommaren med göran.
Kunde inte sova natten som var, så jag
låg och viskade replikerna i den filmen,
från början. Kom inte till slutet, tror jag
somnade någonstans vid det första eventet.
Är såå sjukt nyfiken på hur många gånger jag
har sett sommaren med göran. ha ha ha

Usch, nu blir jag lite speedad!
Bäst att göra mig sovsnygg och gitta

FRIDENS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback