FINDING MY WAY BACK

2010-05-11 @ 22:49:58

Vill bara gå ut med en varning till samtliga.
Det är störningar i min skalle och det finns
risk att jag bli sur och grinig för minsta lilla.
Men var inte rädd att ta kontakt p.g.a det och
försök att göra det bästa utav situationen.
Om jag bli blödig mot dig så håll bara god min
och försök inte slingra dig ur, försök att förstå
min eviga stress. Den eviga stressen har gjort
mitt hjärta iskallt. Jag försöker hålla huvudet
högt så gör det du också. Försöker återställa
problemet men hittills helt utan resultat.

För övrigt är min blogg på operation av ett riktigt
bloggproffs!

I'll be back on track as soon as I can

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback