GOD KNOWS THERE MUST HAVE BEEN A REASON AS HE SUCKED THE LIFE FROM ME

2010-05-24 @ 19:52:11

Min helg:
Fredag - Marité
Lördag - Plaza
Söndag - Slaaagga järnet


Okej, jag är en riktig outsider!
Jag är inte på min egen bal ikväll.
Skulle så himla gärna vilja och jag blir
riktigt ledsen när jag ser hur fina och
hur roligt alla har ikväll. Känner mig
som ett idiotiskt UFO! Jag hade väl
kunnat ta på mig en gammal trasa,
köpt biljetten och tagit stadsbussen dit.
Vad som helst, bara jag fick hänga med
alla andra och bara ha så jävla roligt.
Suck, ekonomi suger och jag vill dö.

Är i alla fall klar med skolan, har VG i
nästan allting. Men nog fan har jag kämpat
arslet av mig. Blev lite självmordsbenägen
där ett tag när högen med plugg var en
halv meter. Så strange att dom ger ut allt
plugg nu sista månaden, när man har legat
i sen man var knappt sex år gammal. Jisses.

Aja, jag ska väl gå och lägga mig och titta på
tv och hoppas att alla andra får det så jäkla
roligt ikväll/inatt. Kliver väl upp 7 och sticker på
skolan för att slippa tänka att livet inte är så jävla
roligt som jag hade hoppats.
Men vad är väl en bal på g:a teatern, när man kan
titta på djävulsrally och nästan längta till körkortet.
Just ja, körkortet, man kanske skulle plugga lite
teori, jajamensan!!

SNART FÅR JAG TILLBAKA MITT SNABBA BREDBAND
OCH DÅ KOMMER DET ATT FLYGA UPP BILDER!!!
(eventuellt)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback