I DON'T WANNA LET YOU GO, I'VE BEEN LOST WITHOUT YOU

2010-05-07 @ 12:01:49

Så skön känslan är att vara
klar med NP, läsa och höra delen.
Bara muntligt igen... Sen så!

Ska snart sätta igång och packa, eller
om jag ska följa med Katarina och sola
först. Ska nämligen åka till Hällesjö idag
och bli där hela helgen. Jag var riktigt
sugen på det tills nu när det la sig lite,
för Simon var sugen på att bowla och
jisses vad det skulle vara roligt! Men
det får bli senare för imorgon ska skolarbete
göras. Då Pernilla ska sitta på en häst för
första gången på 12 år. Jo man tackar,
jag är livrädd och nervös. Men allting för
att smöra för mina lärare, sån är jag ;)

Idag fyller Madeleine 19!
Kommer nästan ihåg vad jag tänkte om henna
i ettan. Hon verkade ganska "uppsnosig" men
jag brukar ju fungera bra med såna. Sen gjorde
vi sällskap ut en dag och det sa faktiskt bara KLICK,
och vi blev bästa vänner! Har haft en underbar tid med
henne hela gymnasietiden och jag skulle knappast tagit
studenten iår om det inte vore för henne, hon gav mig
aneldning att kliva upp varje morgon och när jag kom
till skolan så blev jag alltid på glatt humör! Vi har skrattat
åt så mycket och gjort så mycket och det känns helt underbart!
När vi träffades var hon bara 16 och jag bara 15.
Nu är hon 19 och jag bara 18. Jag kommer aldrig att växa
ikapp henne men vad gör det! :)
GRATTIS KOMPIS!

Nej nu måste jag släcka törsten!
+ att jag är sjukt sugen på brännboll!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Oj vad små vi var. :)Och nu är man redan 19, tiden bara rinner iväg alltså.. Tack för gratulationen! :) Hoppas du har haft en bra dag!

2010-05-07 @ 22:13:08
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/

Postat av: elin

sv: tack pillan:) jag försöker att inte tänka på de men de är lättare sagt än gjort. <3

2010-05-10 @ 08:35:29
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback