I'LL PLACE YOU HIGH ABOVE, ON TOP OF THE WORLD

2010-05-21 @ 16:25:19

Är nästa klar med skolan, har fortfarande en
del kvar, men bara för att jag vill nå toppbetygen,
göra mamma stolt som en tupp.
Åkte ut till Valla tidigare, hjälpte Rebecca och
Mikael att komma i ordning inför balen. Dom
är just nu hur vackra som helst, det är dom iofs
alltid eftersom dom är mina fina vänner, åååh vad
jag älskar er! Väntar på att klockhelvetet ska
närma sig fem. Ner och starta en maskin och sedan
iväg till g:a teatern och titta på SP-balen med Linnéa
och Katten.

Ikväll ska jag och Katten sitta ute i solen, dricka gott
och snacka. Äta en hamburgare och götta oss rejält!
Sen blir det Marité och där lär man nog stöta på,
minst sagt, en jäkla hög med snyggingar! Typ alla
jag känner ska dit, eller ja, ut iafl.

Kommer bli alla tiders det här!


I ♥ CARLSBERG

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback