IT CAN BLIND YOU LIKE SUNSHINE, IT CAN MAKE YOU FEEL ALRIGHT, BUT IT CAN BURN BURN BURN

2010-05-01 @ 09:59:41

Också var det den här dåliga sagan
om livet. Usch. Försökte kolla på
alphadog istället för att plugga inatt
men det var väl klart att jag somnade
igen, så jävla dålig verkar den faktiskt inte
vara men min hjärna säger något annat.
Tänker inte ge filmen en chans till men
den får väl 3 av fem bacon. Hela filmen
beror på slutet.

Sköönare väder ute, 20 grader i solen,
idag är det maj och snart sker allt det
där jag är så jävla rädd för, STUDENTEN,
som jag älskar så jävla mycket samtidigt.
Mmhm..
Det var väl det. Och nu ska jag hämta
alla mina prylar hos Katarina sen ska jag
plugga arslet av mig. Jippie, roligare
lördag, jag vill bara sooooooola och få
på mig en jäääkla massa D-vitamin, gott!

kvällen igår var rolig men udda.
Hörshej

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback