MY ANXIETY IS MY BIGGEST ENEMY

2010-05-29 @ 13:23:37

Har jordens ångest och hatar mig själv.
Jag är lite av "en böld i röven".
Jag saknar min telefon så det gör ont
och jag saknar mig själv. Vad jag än håller
på med så måste jag sluta med det. Så fort
studenten är över tänker jagn sluta svälja sån
där skit som gör mig snurrig i huvet. Jag tänker
vara lugnaste tjejen i Alanya när vi åker dit
om 1½ vecka. Jag måste skärpa mig och det
sa jag för länge sen också. Men det är väl dags
att bli lite mogen nu.

Frågan är bara, vad ska jag göra på helgerna när
alla andra är på krogen och har hur kul som helst?
Ska i alla fall åka hem till mamma och ta konsekvenserna
om en dryg timme. Hon lär ju bara vara liiiiiiiiiiiiite
less på mig. Jag vill har studenten avklarad.

Fridens

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback