ORDINARY DAY

2010-05-20 @ 22:16:41

Kände så där liiite panik. Klänningen jag fått
låna av Elin är rosa, den är kanske lite väl kort
också. Kommer att visa rumpan om jag böjer mig fram.
Men den är fin, jättefin och jag gillar den.
Skulle nog ha börjat banta för ett år sen, men
framförhållning är väl typiskt mig, såå bra??! inte..

Behöver en kuvertväska, snart skiter jag i om Linnéa
har nitar på sin för jag tänker stjäla den ändå om
jag inte hinner få några pengar innan balen.

Mamma undrar var jag har gjort av mina pengar.
Jag svarar: det är kavaj 499 kr.
och det är ica maxi 130 kr
och det är hemköp 250 kr
och det är skor 699 kr.
och det är busspengar för att kunna träna.
och det är nöjen och mitt liv ungefär 150 000 kr.
Mitt raka svar på mammas idiotförklarande fråga
är JAG ÄR STUDENT, JAG FÖRSÖKER LEVA TILL 100%
FÖR SISTA GÅNGEN I MITT LIV!!!!!!!!!!!!! Jävlar, nu blir
jag snart fullvuxen, studenten, håll dig borta.

Nu ska jag pluuuuuuugggggggggggaaaaaaaa meeeer

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback