SCREW YOU THEN

2010-05-03 @ 22:33:14

Den här dagen gick åt helvete,
ingenting gick bra. Nu tvingas jag
göra om allting, men vi får väl se.

Tittar på roast på berns nu, sköna
lirare. Ska snart diska så jag slipper
det imorgonbitti sen städa ihop och
bädda upp på soffan för min bästa
vän. Vi ska äta fisk, snacka allmän
trevlig skit och dricka rosévin. Jag
har nog längtat efter en sån kväll mer
än jag kan ana.

Ikväll kom jag på att det går ganska
ont för mig mest hela tiden så jag
önskar att man kunde stanna tiden
så jag hinner med. Hade prov idag,
oförberett och bra kom jag till
lektionen och blev chockad...
Muntligt, NP, engelska B. får göra
om det nästa vecka eftersom jag var
kass och blev blyg. Ska kräva att få
göra det med någon jag känner nästa
gång.

DAMN

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback