THIS COULD BE MY LUCKY DAY

2010-05-20 @ 17:59:09

Önskar att jag kunde leva på ljust bröd för resten
av livet.

Var till Orrviken med affärsturismgrupperna och fikade
hos Sara. Två gigantiska tårtor, kaffe, te, dricka och snacks!
Allting smakade otroligt gott i munnen. Tävlade också,
vann inte. Tur det inte fanns något pris att vinna. Kände
mig inte så smart men försökte!

Stod också inför ett helt gäng och redovisade om Bisfenol A
och Kvicksilver. Jag var högröd i ansiktet, hade yrsel och
hjärtat klappade så hårt att det gjorde ont. Jag pratade för fort.
Men jag stod där själv, waow. Nu har jag gjort klart alla
svenskauppgifter, jag fick vg på nkprovet och har hittills
inte gjort ett enda omprov. Stolt, stark, glad.
Åt det håll kunden pekar, dit går vi - sommaren med göran. (tvunget)

Nu ska jag pinna bort mot Elin, måste testa klänningar till
mösspåtagningsbalen. Mitt konto mår fruktansvärt dåligt
så kan inte inhandla en själv. Ikväll tänker jag spela tv-spel
sen ska jag hem och plugga till provet imorgon. FULLT UPP!!

bla bla bla..



GRYMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMA!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

pillan, du är en underbar människa och en fantastisk vän! tycker du var jätte duktig på redovisningen:)



btw, jag måste fixa din blogg. helst igår:)

2010-05-20 @ 20:48:17
URL: http://elinviola.blogg,se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback