TAKE ME FAR FROM HERE, I PROMISE I WON'T LOOK BACK

2010-05-17 @ 15:05:57

Dålig på att uppdatera, yes I know.
Men och? Det finns ingenting att skriva
förutom att jag är stolt över mig själv,
jag lever i en bra tid, jag är 100% säker
på att jag kommer att klara min fruktansvärt
långa måste-göra-lista och alla prov
till slut. BOMBSÄKER.
Märkte också idag att jag är en jäkel
på vals och foxtrot, jag kan äta med
vett och etikett om jag ville men jag gör
det väldigt ogärna och jag kan säkert klä
mig rätt för vissa tillfällen med hjälp av google.

Yes, jag kan nog verkligen göra allting. Jag
har tydligt bevisat för mig själv och många andra
att ingenting är omöjligt men jag har fortfarande
en big deal kvar att reda ut innan jag är redo
för att vara totalnöjd med livet.

Kan också tala om att jag kommer att tjäna storkovan
i sommar, jag är ledig yran, dock inte mycket under
själva stråket som jag är mest sugen på men allt ska
hinnas med, jag har trots allt boende i stan hela sommaren.
+ att jag än så länge är ledig under sommarbalunsen,
såå, Linnéa, you can count on me! OHYES.
LIFE's GOOD & jag ska vara jävligt snygg till den 17e juni.
LOL. Eftersom jag har fått ett äckligt sms från telia, sex
dagar efter att mitt bredband börjat fungera som smoort igen
så har jag därmed världens segaste internet. Kan inte ladda upp
bilder på facebook, inte titta på film eller webtv på nätet men efter
ungefär 20 minuters laddning fick jag upp en bild här. Fler blir det inte.



ACT COOL AND THE REST WILL COME TO YOU BITCHES!
Förresten, jag är grymt sugen på chips och cola med min kära
vän Mikael. Sen är jag sugen på allt annat som finns här i världen,
schteeeka i solen, spela brännboll, fotboll, bara gliiida, käka glass,
ha det najs och skönt vart jag än vänder och yes, livet leker and so do I.
Bäst.

Nu ska jag ta mig en powernap, helt slut efter dansen, lyckades bli uppbjuden
twice men once tackade jag nej. Man kan alltid skylla på benhinneinflammation.
Nej, ärligt. Jag skulle inte nobba om någon bjöd upp till dans, idag var bara ett
liiiiitet undantag + att jag fick se jordens roligaste grej. Världens mest omaka par.
Men grett, nu har jag skrivit här för ett par veckor framåt, MINST!

aah men peace systrar och bröder.

LOL

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback