WE COULD BE STARS, JUST YOU AND ME

2010-05-19 @ 00:02:11

Min livskurva går verkligen upp och ner.
Och här sitter jag och bryr mig nästan inte.
Skönt att inte bry sig.

Anyway, jag har inget flow just nu men jag väntar
som desperat. Jag väntar på att dagarna ska
gå, att alla mina uppgifter och prov ska göra sig
själv. Hejsan hoppsan Pernilla it's never gonna happen!

Vet inte varför jag uppdaterar, jag har väl skittråkigt.
Å andra sidan så är klockan för mycket och jag borde
vara i säng för länge sen. Kaffe på kvällen = dum idé.

Citerar Linnéa: "dags att bli seriös". Det gick åt hvete
på en gång eftersom jag aldrig är seriös i något alls.
Vill ha helg nu, vill svalka min hals. Vill ha det bäst.
Längtar till på lördag, kommer bli totalt awesome kväll.
Sugen på grillade majskolvar med salt och smör.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback