ALL THE THINGS THAT COULD HAVE BEEN

2010-11-29 @ 17:51:09

Ja vad kan jag säga? Jobbet blev dubbelbokat igår och det var ett helvete inatt.
Har aldrig träffat någon så arrogant, snäsig och oförskämd människa i hela mitt liv.

Hur som helst, jag har blivit kär. Det var kärlek vid första ögonkastet.
Tittade på höjdpunkter från Red Bull x-Fighters imorse, FMX. Grrr... killar killar killar
Men det var en som såg så jäkla lockande ut - Adam Jones, god han ser ut! sjukt.
Men det är jobbigt att vara kär i en kändis och varför fattar vem som helst! Heha

En sån kille vill jag ha. Mörkt hår, aktiv och sådär snygg, mitt i prick där! Ska genast
sätta igång och leta efter en A.J! André Villa är inte så dum han heller!


 
 
 
 


Så om någon ser en sån snygging, ring mig!!

pusskram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

jaa tänk om drömmar kunde bli till verklighet och gud kunde ge oss såna killar :)

2010-12-02 @ 19:01:50
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback