DU VET ATT VERKLIGHETEN INTE ALLTID ÄR SÅ VERKLIG

2010-11-08 @ 21:23:16

Var på halloweenfest hos kussarna i lördags. Vi var i en gammal skola mitt i skogen
och det var fantastiskt roligt, det var mycket sång och bordsuppdrag och
en massa tokiga lekar. Mitt lag vann inte men vi hade jäkligt roligt.
När många sedan hade dragit så var det bara de proffsigaste kvar, vi
lekte mörkerkurragömma (min idé såklart). Gömde mig i en trång garderob på en vind
med en kille som var utklädd till en tjej/tant. Haha det var helt sjukt, alla var så tokiga.
Det var roligt, alla hade verkligen gått in för att klä ut sig till härliga ting.

På natten/morgonen när jag kom hem kring halv fyra och skulle nöta lite facebook
så kände jag ett evigt pirrande i fingrarna, liksom mild sockerdricka. Märkte
igårmorse att jag hade gjort illa ryggen då jag är svullen och blå. Det hänger
antagligen ihop men varandra och det pirrar fortfarande i fingrarna.

Var till Ope en sväng med Linnéa, hennes borttappade telefon och kamera var
återfunnen, lyckans osten :)

Nu ska jag plugga till klockan 23 för då är det PH och sen ska jag försöka sova,
misslyckas jag med det så ska jag titta på Miami Vice. Jag hjärtar Colin Farell.

pusskram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback