IF THIS IS WHAT WE'VE GOT, THEN WHAT WE'VE GOT IS GOLD, WE'RE SHINING BRIGHT

2010-11-24 @ 15:53:59

Hej alla mina fans!! skämt
Vad härligt det är med vinter. Börjar få julkänslor redan och hoppas att någon vill
dricka glögg med mig någon kväll snart, inte vanlig glögg för det är inte det bästa
som finns med det finns ju hur många olika sorter och smaker som helst nu :)

Funderar på att käka lite middag nu och sedan sätta igång med någon bakning,
kanske sega chokladrutor som jag vet att mina fina älskar. Samtidigt ska jag nog
städa och julpynta, det är faktiskt 1a advent på söndag.

Igår gick jag på stan med Sanna och skulle bara titta lite och få tiden att gå,
men istället köpte jag bland annat ett x-box på ren implus. Det är ju skitsnyggt
men jag funderar på att sälja det till pappsen så han har ett TV-spel hemma,
är ju många barn i omlopp där.

Ikväll tänker jag bara vara hemma och ta det lugnt i min ensamhet och se till
att min förkylning inte bryter ut.

pusskram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback