ORKAR INTE ENS SKRIVA EN RUBRIK

2010-11-15 @ 14:36:32

Helgen har jag tillbringat med Madeleine m.fl.
I fredags tittade vi på idol hemma hos henne och i lördags
blev det utgång. Eftersom hela o'learys publik var i Vemdalen
så var det inget drag alls där. Igår åkte jag hem till Gällö
och fikade, åt middag och fikade igen. Mammsen hade lite tokigt
upplägg.

Idag känns det som söndag och jag har en sån där dag då jag inte
får någonting gjort. Jag orkar knappt duka in frukosten, hoppa in i duschen,
ta mig iväg på en promenad på affärn för att handla eller skriva mitt
personlga brev. Jag känner mig helt tom i skallen idag. Jag hatar såna
här dagar. Känner mig lite för ledig liksom.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, antagligen sitta här vid datorn som jag
gjort sen jag vaknade imorse. Jag är helt hopplös idag. Orkar nästan inte
ens föra en konversation.

pusskram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback