PROMISE ME MAYBES AND SAY THINGS YOU DON'T MEAN

2010-11-02 @ 19:59:11

Nu känner jag mig bättre än på länge.
Har varit på k-skolan idag, pluggat och kört, men det går inte framåt nu.
Sen gick jag hem till Katten och hundarna innan jag gick hem för att försöka
städa min utomordentligt stökiga lägenhet, det ser bättre ut nu och det är
så lätt att städa här nu att det blir jobbigt. Gjorde tacos till middag och har
jobbat som bara sjutton med att försöka fylla i dessa "kassakort" som jag måste
lämna in senast fredag. Riktigt snurrigt hela baletten, låtsas att jag förstår.

Jag känner mig så där riktigt sugen på att shoppa, bara shoppa skor, jacka,
tröjor, toppar, byxor och smink och sånt där. Helt gälet. Jag har aldrig haft
sån här känsla förut. Men det lugnar sig snart då jag ska titta på tv tills
JB kommer hit och söver mig.



Jag är inte blond längre och har heller inte vant mig riktigt vid den nya färgen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback