RAISE YOUR GLASS

2010-11-28 @ 14:40:23

Det är första advent, så härligt! Den här dagen är lång och tröttsam.
Ska packa nu och kila iväg ner på jobbet, ska jobba 15-10 med jour.
Blir nog en lika lång natt som det alltid blir där, ligger och kallsvettas,
drömmer konstiga drömmar och vaknar säkert 5-6 gånger per natt
samtidigt som jag ligger på helspänn, till och med i sömnen och lyssnar
efter konstiga, underliga ljud.

Gårkvällen var trevlig, lite roligt att täffa småfolket igen (vissa av dom iafl)
Och självklart härligt att träffa Linnéa igen. Gulligull.
Har hunnit vara till Ånge och fikat hos brorsan idag. Lagom trött han med.
Nu måste jag skynda mig att packa väskan och förbereda för natten,
ursäkta mig, men jag tycker hemskt synd om mig själv, har sovit knappt
5 timmar inatt, jobbade 12 timmar igår och har jobbat varje dag hela veckan
och varit på en massa möten och nu jobba ännu mer och kanske imorgon
också sen fortsätter det resten av den nya veckan, jaja.

Ha en härlig första advent du trogne läsare, för jag har väl bara en? :)
pusskram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

heeej =)

2010-12-02 @ 19:09:19
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback