IF TIME IS ALL I HAD, I'D WASTE IT ALL ON YOU

2010-11-11 @ 23:19:47

Jag tänkte avslöja lite om mig själv.

  • Jag är jäkligt mörkrädd på kvällarna, blir ofta paranoid, ligger på helspänn och
    lyssnar efter konstiga ljud, värre blir det när garderobsdörrarna är öppna.
  • Jag är flygrädd, antagligen för att jag tillsammans med det är höjdrädd för att jag inte har                      kontroll över situationen, det värsta vore om planet skulle störta och jag simmade                                  bland hajar, eftersom hajar är det mest skräckinjagande djur jag vet.
  • Jag behöver mycket tid för mig själv och tycker om att vara ensam ibland och ofta.
  • Jag hatar när det ringer på dörren eftersom jag är oberedd och det plingar högt.
  • Jag har en dum tendens att rätta andra, ex om någon säger fel.
  • Jag bryr mig om vad andra tycker om nästan allt jag gör eller har och är.
  • Jag är livrädd för sprutor, därför är jag inte vaccinerad mot svininfluensan.
  • Jag är kass på att städa och hålla rent.
  • Jag snarkar när jag druckit minsta droppe alkohol.
  • Jag har aldrig haft magsjuka.
  • Jag har aldrig blött näsblod.
  • Jag har aldrig haft hål i tänderna.
  • Det finns ingenting jag är allergisk mot.
  • Jag har fotfobi, framförallt är jag rädd för stora fötter.
  • Jag skulle, om jag kunde, sätta mitt liv till för att en hund skulle få leva.
  • Jag ser bättre ut på bild än i verkligheten.
  • Jag är bortskämd.
  • Jag vill inte ha en myskille, jag vill ha en aktivitetskille.
Kommer inte på mer nu, orkar inte fundera så mycket längre... Är uttråkad.

Måste bara berätta om något knäppt som hände natten till igår.
Jag har ett par björn borg-trosor med brun resår och ett bar skrikrosa spetstrosor.
I alla fall, jag drömde att jag skulle slänga dom i tvätten. När jag på morgonen skulle
ta ett par strumpor hittade jag båda trosorna liggandes i strumplådan. Och grejen är ju
den, som jag nämnt ovan, jag sover inte med garderobsdörrarna öppna men på morgonen
var ena dörren öppen och strumplådan lite utdragen.

Idag fick jag trösta min första unge, supersöt, hon somnade i mitt knä, mysis!
Nu börjar Herr Blund smyga sig på, ääääntligen. Imorgon ska jag leka i snön
med alla sötisar :)

pusskram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback