WHEN YOU PICK YOURSELF UP YOU GET KICKED IN THE DIRT

2010-11-09 @ 23:31:23

Jag gjorde mig själv riktigt stolt idag, känns så skönt, äntligen händer det något.
Ikväll har jag varit hos Linnéa, vi beställde pizza och har tittat på tv och bara
myst på. Vi har nog varit lite tokiga också, precis som vanligt. Jag gillar dig.

Nu har jag haft något att gruva mig inför hela veckan och så fortsätter det.
Imorgon ska jag börja på en förskola. Kommer nog bli jätteroligt men jag är
lite nervös, barn är ju verkligen speciella på sitt sätt och har sina egna vis att
se på saker och ting och förstå. Kommer bli spännande. Söker efter bekräftelse,
om det är barn jag vill jobba med. Ska sakta men säkert ta reda på vilken ålder
som passar mig absolut bäst. Vem vet, kanske ska jag jobba inom tingsrätten,
det verkar också spännande!

Håller på att fundera hur jag ska presentera mig, man måste ju anpassa sig
efter åldern, tänk om dom inte förstår vad jag säger. Det är helt sjukt vad jag
oroar mig och är nervös hela tiden. Hoppas jag kommer över det snart.

Nu måste jag ta mig en funderare, sen är det dags att sova.

pusskram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback