.

2010-10-31 @ 20:58:38

Blev sådär riktigt sugen på valpmys Busa och låta valpen bita i fingret för att
det kliar i tänderna och se den tassa sådär gulligt och inte minst, lukta på
valpmage, ååh, det luktar så otroligt gott och mysigt. Nu vill jag vara äldre,
stadga mig och skaffa valp på valp på valp på valp, hela mitt hus och min
gård ska vimla av lyckliga hundar, bortskämda ska dom bli och alla ska ha
sådär riktigt starka personligheter :) Myyyyyspys. Pappa ska skaffa en valp
så fort han får tag på någon kull, men gråhundarna är nästan sönderavlade
så vi måste ta en blandras, men valp som valp, alla valpar är supergulliga och
det finns inga fula hundar :)





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback