I COULD HAVE LOST MYSELF, IN ROUGH BLUE WATERS IN YOUR EYES, AND I MISS YOU STILL

2010-10-28 @ 01:31:29

Det är riktigt tungt just nu. Jag har knappt sovit 6 timmar
på över 48 timmar. Jag känner en saknad som trycker
mina axlar rakt genom golvet. Jag känner besvikelse.
Det gör så jäkla ont allting.

Har kommit in i en sån där dum period när allting
bara vänder sig emot en. Jag måste lära mig att inte
ta saker och ting för givet, jag måste lära mig att inte
ta någon för givet, jättesvårt för mig. Men någon som
är ännu svårare för mig är att hantera en situation där
planer ändras, oftast blir jag inte arg, jag blir bara jäkligt
ledsen. Man har gått omkring i all evighet och bara längtat
och hoppats och sen lämnas återbud och det känns som
ett hårt slag i magen. Jag får nästan panik. Det är jobbigt.

Har haft en gråtperiod i en vecka nu.
Men gissa vad, helt plötsligt är det egoistiskt att vara
ledsen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback