-

2011-02-10 @ 21:03:12

Idag har jag jobbat trots att min sista dag var igår! Mig gör det ingenting för jag älskar mina små.
Perinta, pillan, lilla, nilla, pnilla, pinilla. Ja jag har ungefär 100 olika smeknamn varje dag. Jag trivs så otroligt bra även om barn faktiskt kan vara påfrestande i psyket vissa stunder. Igår när vi hade samling så fick jag ett paket av dagiset, en ljuslykta och varje gång jag tänker den ska jag tänka på mina små och personalen så jag inte glömmer dem, huuuuur sööött??? Kunde självklart inte hålla mig från att gråta eftersom jag är så otroligt känslig när det gäller gåvor med en tanke bakom. TAAAAAACK så hjärligt mycket, kommer aldrig att glömma er!

När jag kom hem städade jag lägenheten, diskade och nu har jag tittat på landskampen. Man är ju bara tvungen, massa stora vinteridrottare som Foppa, som var i duellen ikväll. Foppa vann såklart med stor marginal. Sverige leder med 2-1 och nu längtar jag till nästa torsdag.

Nu ska jag snart gå och natta, men först ett samtal med min favorit.


Världens mest intressanta update och för övrigt åker jag till Gällö i helgen.
pusskram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback