-

2011-02-14 @ 19:28:36

Vaknade av mig själv halv 9 imorse. Senare tog jag bilen och åkte till Hällesjö, satt fan och körde halvt sovandes typ 20 mil. Liiite pirrigt var det såklart eftersom jag hade polisen bakom mig en bra bit med sirener på. Piiiiiiirrrrr. Första instinkten är ju såklart att fly. "Bättre fly än illa fäktas" eller hur var det?

Har haft en seg helg, blev i alla fall en härlig promenad och bjuden på god middag sen har det inte hänt ett skit. Önskar att jag stannat i stan istället och gått ut med Pillan2 i fredags.

Vad mer kan jag berätta? Jo, jag blev bjuden på riktigt gott fika hos Katten och fick träffa min lilla Wookie igen, så glad hon blev. Hon ville följa med mig tillbaka till Gällö men det fick hon inte... Vi spelade Kinect och jag kom på att jag är grym på fotboll, pingis och friidrott. När jag väl kommit hem så insåg jag att jag lika gärna kunnat stanna i Hsjö över natten men så långt tänkte jag ju inte då. Det hade vart skoj!

Imorgon tänkte jag åka längd men det blir alldeles för kallt så jag måste klura ut något annat. Åka till Hällesjö och natta kanske. Hahaha oooorka köra. Nån annan som vill köra åt mig?

Aja, semestern i april, perfekt till Mikael kommit hem är nästan fastställt nu. Och jag längtar så det pirrar!!
pusskram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback