-

2011-02-22 @ 00:09:12

Jag vill vara kär. Jag vet att jag tjatar. Tjatar om hur jävla gärna jag vill ha att dela livet med när man vill.
Då kanske man tänker: sluta tjata och bli kär då.
Aaaaaajust det. Så enkelt är det inte. Jag bor i Östersund. Här känner alla, alla och känner inte den man träffar alla så är det med all säkerhet ett freak. Åååh, kär-känslan, när man blir så till sig att man inte ens kan andas, den känslan längtar jag efter.

Jag är myssjuk, vill kramas och pussas! - Jag tycks vara desperat. Nästan.

Februari är strax slut och Linnéa och jag ska ju ha pojkvän innan slutet, en vecka på oss nu. Vilken press, här gäller det jäklar att ligga i alltså!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback