-

2011-02-24 @ 22:53:26

Jag har inget vatten i lägenheten. Från början var jag så förbannad så jag visste inte var jag skulle ta vägen, jag kan inte tvätta händerna, inte duscha, inte diska, inte koka te, inte borsta händerna eller tvätta bort sminket. Det var länge sen jag kände mig så här ofräsch. Man är beroende av vatten i kranen och det som stör mig mest är att akelius sa att detta skulle pågå till och från under dagtid. Det är verkligen inte dagtid nu.
Jag är inte lika förbannad längre, någon har gjort min dag. Fått mig att skratta och givit mig komplimanger. Så otroligt uppskattat från en person jag alltid har tyckt om. Såna här gånger känns mig liv bäst i hela världen :)

Nu ska jag snart natta, med oborstade tänder, otvättade händer, odrucket te och oduschad. Stackars mig. Seriöst, jättestackars mig.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback