-

2011-02-01 @ 20:17:31

Vad håller jag på med? Det känns som att jag bara låter tiden rinna iväg under fötterna på mig. Jag sitter hemma, ensam, nästan varje kväll trots att min bästa tid är nu. Jag är fri att göra vad jag vill, men jag gör ingenting. Kom, snälla, kan inte någon komma och ge mitt liv lite spänning, om så bara en lite gnutta. Jag är rastlös, jag är uttråkad. Det finns ingenting att göra. Varför är jag inte ute varje helg nu medan jag kan? Jag är en idiot, jag måste börja ta vara på tiden lite mer och bättre. Men hur? Idiotiskt, sjukt, konstigt. Ååååh, min ensamhet, min rastlöshet, min dyrbaraste tid går till att sitta i soffan. Hopplöst. Så kom, kom och ge mig liv. Slöseri med tid helt enkelt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback