I'M ALWAYS AVAILABLE

2011-02-07 @ 22:51:21

I fredags låg jag medvetslös i 39 graders feber, eftersom det är mycket för mig. I lördags stack jag upp till Linnéa på Kf en sväng innan vi drog vidare ner till blå center och förade lite, sen tog vi taxi ner på stan och tack vare min skönsång med "botjitta - iggesundsgänget" så stände chaufören av taxametern. Gött. Vidare till Olles där det var tjockt med folk. Träffade Cayanan och vi sjöng "fångad av en stormvind - carola" inför hela härliga olles eftersom det var karaokekväll. Det var så komiskt och jag kommer att skämmas ihjäl för det ett par dagar till men det är okej. Igår stack Linnéa, Cayanan och jag till ishallen och tittade på hockey. Jag nästan grät för att det var så fint. Alltså spelet, inte killarna. Okejdå, killarna. Kan inte hjälpa det, jag vill bara ha! Smaskens. Senare tittade jag på skräckis och nu är det måndagkväll och här sitter jag nybliven ensam. Linnéa har varit här och vi har hunnit med att handla, titta på i rymden finns inga känslor och satc 2 + att jag har lagad mat åt oss och gjort te. Riktigt mysigt har vi haft. Och vi har såklart skypat med Sidneyman no1 Mikael! Saknar dig gubba mi

Nu ska jag ta och natta så jag orkar med en dag med mina små imorgon.

pusskram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback