-

2011-02-27 @ 15:48:04

Det är söndag och här sitter jag, lika görarlös som vanligt. Gårdagen spenderades med Micke, vi var till Brunflo och tittade på hockey, Brunflo-Ånge så det var kul att man kände lite folk på isen :) Sen åkte vi på Sibylla och köpte med hos några härliga burgare hem till Micke och sedan åkte vi in på O'learys och tittade på modo-södertälje. I förläningen var det men all sannolikhet min förtjänst att modo vann eftersom jag sa att de skulle vinna precis när det blev mål. Hurra!

Senare skulle jag vara chaffis till Åre men jag kände att jag aaaaldrig skulle orka så jag slapp. Istället skurade jag golvet trots att det inte behövdes och sen gick jag och la mig framför en film och somnade på momangen. Det här har varit en lugn och rogivande helg.

Jag tänker fortsätta slöa nu.

pusskram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback