ÄR DET SANT ATT TIDEN LÄKER VÅRA SÅR

2011-01-08 @ 15:48:57



Sex år, sex jäkla år. Det är inte klokt vad tiden går.
Bara tanken är lika tragisk som för sex år sen. Det är tungt.
Just idag ägnar jag en extra tanke åt vissa personer som nog
upplever den här dagen lite obehaglig.

Man blir nästan dum i huvudet när man inser hur fort tiden går
och vad lite man egentligen hinner åstadkomma under så lång tid.

Jag har tänt några ljus för Sarah här. Jag spelar hennes låt.
Tänker på henne och minns henne som den där glada tjejen hon
verkade vara. När hon och Sofie bråkade så syskonkärleken lyste
upp hela rummet, de var så söta tillsammans!

Jag kan fortfarande tycka att det är overkligt. Ingen kan begära att man
ska inse att någonting har hänt på riktigt. Just idag är saknaden lite
större och tankarna mer spridda och frågorna är demsamma som då.
8 Januari är en tråkig men mycket speciell dag.

Om Du hade levt nu, undrar var Du hade varit då, vad hade Du gjort?
Hade Du varit författare, poet eller konstnär? Du hade med all säkerhet
varit helt magisk och enormt duktig på Din grej.

Jag tänker på Dig, jag tänker på Er.







Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback