FOOTSTEPS IN THE SNOW

2011-01-02 @ 19:05:20

Då var det nytt år, 2011. Det är inte klokt vad tiden går eller hur!
Nyårsafton började hemma hos mig, fortsatte på O'learys och slutade
sedan hos mig 7 på morgonen. Det var en riktigt trevlig kväll faktiskt
och jag fick världens bästa nyårskyss, mummmmmms!

Igår var jag hos Tobbe och Sanna, han fyller nämligen 22 idag
så var där och firade lite och titta hur dom bodde. Idag har jag
faktiskt inte gjort någonting alls, jag har ätit nästan hela dagen och inte
ens varit utanför dörren. Har laddat batteriet helt enkelt, en ny arbetsvecka
börjar ju imorgon och då gäller det att vara pigg och glad. Känns lite
motigt just nu men imorgon kommer det kännas såå skönt.

Jag vill tacka alla som gjorde att 2010 blev ett kanonår!
MEN, det finns vissa personer som jag lämnar bakom mig, de får vara
kvar i 2010 för nu ska det bli andra puckar.

Och jag ska fortsätta skapa min egen uppfattning om folk och inte lyssna
på andras skitsnack.

Nyårslöftet 2011 är att hålla koll på ekonomin samt bli sparsam.
Under 2010 har jag ingen aning om var alla pengarna tog vägen och nu
snackar jag inte bara 50 000 spänn liksom... Haha, studentlivet är slut
för länge sen. Nu vill jag nästan bara börja plugga.

Gott nytt år

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback