MIKAEL, KOM HEM NU!!!!!!!!!!!!

2011-01-09 @ 12:50:15

Hej. Jag är en 19årig tjej som söker min borttappade vän.
Han satte sig på ett flyg och lämnade Sverige någon gång i höstas.

Om Mikael kunde komma hem från Sydney
nån förbannande jävla gångjävel.

Världens bästa kompis, MIKAEL KOM HEM för det är dig jag vill hänga
fett med heeeeela tiden. Det är bara tråkigt utan dig hela tiden.
Fyfan vad jag är ensam när du inte är här, du anar inte hur tomt det är.
Det finns faktiskt ingenting som är roligt här hemma utan dig.
Jag har ingen att hänga med på samma sätt som du och jag brukar hänga.
Vi kan verkligen göra ALLTING tillsammans, du är så jävla felxibel och skön!!

När du kommer hem ska jag klistra fast mig i dig. Du är verkligen ett guldkorn
med det där lilla extra. Vi ska åka till Sthlm i sommar bara så du vet, och vi
ska till Anja Apa också ;) Bara du och jag sen ska vi flytta ihop någonstans och
bara leva livet!!!!! Bäääääääääääästis. Inget kul utan dig.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback