NOTHING YOU WOULD TAKE, EVERYTHING YOU GAVE

2011-01-26 @ 16:05:44

Hej!

Sitter och väntar på att Elin ska höra av sig så vi kan mötas upp på stan.
Tänkte ta en liten sväng och kolla upp några saker innan vi går på bio senare,
Love and other drugs. Mikael sa att det var en mysig film så då måste jag
se den.

Skypade med Mikael i söndags i ungefär fem timmar så till slut satt vi bara
tyst och hade ingenting att snacka om. Blev så glad i hjärtat så det var inte klokt.
Bästaste bästa vännen! (Har såklart många bästa vänner) Tänk att det är ungefär
elva veckor kvar tills han kommer hem, helt otroligt. Som jag har väntat.

Nu börjar jag bli lite rastlös så jag ska plocka ihop i lägenheten litegrann.

 

pusskram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback